söndag 29 mars 2015

Filmatiseringar: Mockinjay part 1 & Love, Rosie

 Har sett mycket filmer på sistone, dock har jag inte jättemycket att säga om de här filmerna men vill ändå skriva ner några tankar. Så får bli typ twitterreccensioner den här gången!

Mockinjay part 1:
Oj, vad seg jag har varit med att se den här filmen. Hade tänkt se den på bio men det blev aldrig av. Så sa sambon att den äntligen hade dykt upp i Telias hyrbutik och då blev jag ju naturligtvis jätteglad.

Dock blev jag lite besviken, jag tyckte faktiskt inte att den var jättebra. Absolut inte dålig, men tyckte ändå inte att den var superbra. Var ju inte jätteförtjust i boken heller. Tyckte ju  att den var den sämsta av de tre så kanske inte så konstigt att jag därför inte tokgillade filmen heller. Ser dock fram emot part 2 och hoppas att den ska vara bättre.



Love, Rosie
Som ett fan av Cecelia Ahern så var jag ju mer eller mindre tvungen att se den här filmen. Tyckte att den var helt okej, men ingen supersensation direkt. Hade trott att jag skulle gilla den mer. Den var söt absolut, men tyckte att den var lite väl förutsägbar. Dock så gillade jag valet av skådespelare väldigt mycket!

4 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att du blev besviken på "Mockingjay part 1". Jag har faktiskt inte heller sett den än av olika anledningar men får väl ta tag i det snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vet många som har älskat den så chanserna är goda att du kommer att gilla den.

      Radera
  2. Mockingjay part 1 är på väg hem med posten. Skall bli spännande att se den.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...