fredag 13 mars 2015

Friday Reads!

Ja, nu är det fredag igen. Jippi!!!! Ni som följt min blogg ett tag tror jag vet att jag sedan en tid tillbaka varje fredag lägger upp en video där jag berättar vad jag kommer att läsa under helgen. Jag hade tänkt att göra det denna fredag med, för jag hoppas på att jag kommer att få massor läst. Dock så har jag haft väldigt mycket att göra nu i veckan. Varit trött efter jobbet varenda dag och igår var jag på bio med några kolleger och såg Fifty shades of Grey. ;-) (vill ni läsa nån slags recension på den så kan jag skriva ihop något) Men vad jag ville komma till är att jag efter en lång och intensiv vecka känner mig trött och lite smårisig med huvudvärk och ont i halsenoch därför valde att inte spela in någon video idag.

Istället får ni här några bilder på vilka böcker jag kommer att läsa nu i helgen. Ska bli så härligt att bara krypa ner i sängen och läsa dem här hela helgen. Älskar den här serien!!! Och ja, jag behöver fortfarande några nya fantasytips. Vad har ni läst för någon fantasy? Vilka är era favoriter?



Canon EOS 700D



Trevlig helg allihopa!

3 kommentarer:

  1. Eftersom fantasy är min favoritgenre så tänker jag tipsa om lite böcker. :) Throne of Glass av Sarah J. Maas är min absoluta favoritserie, så den tycker jag helt klart att du ska läsa. Jag rekommenderar också; Shadow and Bone av Leigh Bardugo, Finnikin of the Rock av Melina Marchetta, Poison Study av Maria V. Snyder (alla hennes böcker är superbra), Snow Like Ashes av Sara Raasch, The Kiss of Deception av Mary E. Pearson, Falling Kingdoms av Morgan Rhodes, The Sin Eater's Daughter av Melinda Salisbury och The Demon King av Cinda Wlliams Chima. Hoppas du hittar något av intresse. :)

    SvaraRadera
  2. Tack för alla härliga tips!!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också De Utvalda väldigt mycket. Några andra som jag gillar är serien Jarastavens vandring av författarkollektivet Saga Borg och även serien Handelsmännen och de magiska skeppen av Robin Hobb som är en helt sagolik serie.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...