måndag 13 april 2015

2 x twitterrecensioner. (bilderbok + paranormal)

Här kommer två stycken Twitterrecensioner. Hade inte så mycket att säga så därför blir det twitterrecensioner på de här böckerna.


Pannkakstårtan - Sven Nordqvist
(Utläst 4 april 2015)
"Älskar Pettsson och Findus och det här är inget undantag. Så himla härlig! Högsta betyg."
Betyg:
5/5 tassar






Illusions of fate - Kiersten White
(Utläst 1 april 2015)
"Blev inte riktigt klok på den här boken. Jag hade så höga förväntningar men blev ganska besviken. Dock så gillade jag att den är lite historisk och gammaldags. Påminner lite om the Infernal Devices tyckte jag och jag älskade Sir. Bird. Absolut min favoritkaraktär. Men över lag... nja, blev inte blown away och hade bitvis svårt att hänga med i handlingen då jag var lite i en lässvacka när jag läste den."
Betyg:
3/5 tassar






Lite osäker på om jag ska döpa om twitterrecensionerna till minirecensioner istället eftersom jag ofta har lite svårt att hålla mig under 140 tecken. Vad tycker ni?
Kanske inte spelar någon roll?

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...