lördag 4 april 2015

Lite ledigt i påsk...

... innebär som ni kanske har märkt att det inte blev någon Friday Reads-video den här veckan. Jag både tror och hoppas att ni förstår. Har inte riktigt hunnit med att spela in någon sådan video då vi haft fullt upp med att äta påskmiddagar osv. Dock blir ni ju inte helt utan videor eftersom jag spelade in två stycken innan vi åkte för att fira påsk. En av dem har redan publicerats här på bloggen och det var en Book Haul. Video nr 2 kommer även den att publiceras inom kort.

Dock tänkte jag för att kompensera lite för Friday Reads-videon ändå svänga förbi här och visa vad jag läser just nu.


Igår kväll påbörjade jag nämligen den här: 
Bild från mitt Instagram.


Jag gillade ju verkligen första boken. Har hört att den här inte ska vara lika bra, men jag hoppas ändå att den ska vara okej.

Glad Påsk på er allihopa. 


2 kommentarer:

  1. Jag hoppas på att hinna påbörja Det oändliga havet ganska snart. Älskade verkligen första boken. Själv läser jag Spökstaden av Ransom RIggs, andra boken om Miss Peregrines besynnerliga barn. Den är jättebra men känns kanske inte lika magisk som första boken.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...