tisdag 7 april 2015

Paket från min hemliga bokvän.

Har haft vad som känns som en lååång dag på jobbet och vad är bättre än att komma hem och finna ett stort, grönt paket på köksbordet? Blev jätteglad och det är ju naturligtvis min hemliga bokvän som har varit i farten eftersom jag hängde på Boklusens bokbyte nu i vår. Så idag kom äntligen mitt paket. Blev superglad!!!!

Canon EOS 700D

Jag fick:
+ Popcornsbägare. What??? Blev superglad!!! Älskar popcorn!!! <3
+ Mjölkchoklad. Oh yes!!!
+ Två jättefina nagellack från Maybelline. SÅÅÅ FINA!!! Älskar lila.
+ The name of the wind av Patrick Rothfuss. Åh, vad kul - en fantasy jag inte har!! Ser verkligen fram emot att läsa den snart men OJ, vad tjock den var.
+ Chai-te. MUMS. Har redan provat det och det var riktigt gott.

TACK!!!!!! :-)

(Jag tror att jag kan gissa vem som skickat paketet, men du får gärna ge dig till känna i kommentarerna.)

4 kommentarer:

  1. Oj vilket härligt paket du fått! Och tummen upp för Fazers choklad :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ett riktigt toppenpaket verkligen! :-)

      Radera
  2. Har också Vindens namn hemma. Skall bli oerhört spännande att läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul om du hinner läsa före mig får du berätta vad du tyckte!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...