torsdag 9 april 2015

Soul screamers?

Canon EOS 700D

Har funderat lite över min olästhylla den senaste tiden och kommit fram till att jag har en hel del böcker som jag är lite tveksam till. Böcker jag var väldigt sugen att läsa då jag köpte dem men som nu inte alls känns lika lockande. Bland annat har jag hittat en hel del serier som jag känner mig kluven till om jag ska fortsätta att läsa. Det här är en av de serierna. Jag vet liksom inte om jag ska fortsätta. Jag gillade verkligen första boken, men nu har jag ju för länge sedan glömt bort vad den handlade om. Sedan är det så ruskigt många böcker i serien att jag bara inte vet om jag orkar läsa alla. Finns ju så många serier att läsa ju.

Vad tycker ni? Har ni läst serien? Är den värd att lägga tid på eller ska jag istället fokusera på de miljoner andra serier jag läser?


So many books, so little time.

8 kommentarer:

  1. Jag har iofs bara läst de tre första böckerna men jag gillar ändå serien, dessutom har jag hört att den bara blir bättre och bättre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter ju lovande. Hmm...

      Radera
  2. Jag älskar den här serien och tycker absolut att du ska fortsätta med den.

    SvaraRadera
  3. Det här är helt klart en serie jag har påbörjat och som jag kommer fortsätta med, har bara inte blivit av att jag har läst fler än 2-3 böcker men har hört mycket bra om den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får se om jag fortsätter med den då.

      Radera
  4. Jag tror jag har en bok kvar i serien, men gillar den verkligen. Tycker de blir bättre för varje bok så om du gillade första kan det nog vara värt att ta tag i igen :)

    SvaraRadera
  5. Åh vad kul... ja vi får se hur det blir då.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...