måndag 6 april 2015

Temainlägg: Vill läsa

I min förra temavideo frågade jag ju er om ni hade några förslag på nya teman till bloggen nu under april. Jag fick ett bra förslag av min fina vän, Elina som jag tänkte jag skulle ta och göra verklighet av. Hon föreslog att jag helt enkelt skulle ta ett så enkelt  och brett tema som möjligt. Jag har ju varit lite i en lässvacka efter att jag läste ut De utvalda av Kristin Cashore och läst massa böcker jag har känt mig tvungen att läsa mer än att jag faktiskt har varit sugen på dem. Så nu får temat bli väldigt simpelt så att jag ska hitta tillbaka till min läslust igen. 
Temat har jag valt att kalla: Vill läsa

Här nedan har jag därför valt ut tre böcker som jag verkligen känner mig sugen på att läsa och det är dessa tre. Jag nöjde mig med tre därför att jag ju är väldigt sen med att kicka igång det här temat och faktiskt vill ha en rimlig möjlighet att hinna med alla tre innan april är slut.


Canon EOS 700D

Vad tror ni om det här temat? Är det någon av de här böckerna NI är extra sugna på?

12 kommentarer:

  1. Dorothy must Die låter intressant, kan nog vara något för Nelly, tror jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den tror jag absolut på. En twist på Trollkarlen från Oz kan ju inte gå fel.

      Radera
  2. Lucy Dillon har jag läst en bok ut av och tokgillade så det är ett bra val!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst alla böcker av henne som givits ut på svenska, så hon är ett självklart val för mig.

      Radera
  3. Jag tror att detta är helt rätt just nu! (: Alls böcker känns ganska du - så pick one bara! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att du tror att de kommer att passa mig. Ska bara läsa ut den jag håller på med först.

      Radera
  4. Av Lucy dillon har jag läst två böcker som jag tycker så mycket om. Vill gärna läsa fler.

    SvaraRadera
  5. Lucy Dillon är ju aldrig fel! :)

    SvaraRadera
  6. Jag tycker Hundra omistliga ting var Dillons bästa så den kan jag verkligen rekommendera!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...