söndag 31 maj 2015

A Year-a-thon june tbr!

Ni som följer min blogg vet ju att jag brukar gilla att delta i Read-a-thons. Nu upptäckte jag att även Goodreads-gruppen A year-a-thon ju har ett väldigt lämpligt tema för sitt Read-a-thon nu i juni. Nämligen:

June 1-7: Finish/Catch Up on a Series

Jag har ju ungefär femtioelva olika serier på gång samtidigt så varför inte försöka avsluta några nu i juni. Därför kommer jag för första gången delta i A Year-a-thons read-a-thon med start imorgon och detta är böckerna jag kommer att välja bland:

Bild från mitt Instagram.


Imorgon köööööööör vi! *pepp pepp*


2 kommentarer:

  1. Jag håller på med en Christie deckare nu, men efter det ska jag läsa "Stjärnmärkt"! :) Kanske vi råkar läsa den samtidigt ;) gillade "Farlig förmåga" skarpt så jag tror andra boken är bra också.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...