söndag 17 maj 2015

Crush your tbr. Dag 3.

Bild från mitt Instagram.

Sista dagen av Crush your tbr. Fick ju väldigt mycket läst igår och har gått ganska bra idag med. Dock var vi på en lägenhetsvisning och sådär idag vilket gjorde att jag inte läst så mycket som jag tänkt.


Här är en sammanfattning i siffror:

Lästa antal sidor under dag 3: 126
Lästa antal sidor totalt: 519
Antal utlästa böcker: 2

Känner mig ändå absolut nöjd på det stora hela med dessa dagar. Jag har absolut börjat hitta läsflytet igen och det är skönt. Att jag även lyckats avsluta två böcker den här helgen känns jättebra också. Gick absolut över förväntan det här med tanke på min eviga lässvacka som jag dragits med ända sedan i höstas.

Slutsats: Read-a-thons verkar vara bra för mig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...