torsdag 14 maj 2015

Crush your tbr!

Hallå på er! Ursäkta att det varit lite dött här på bloggen under veckan, men jag har jobbat häcken av mig plus att jag känt mig ganska sänkt på grund av pollenallergi/förkylning och därför inte orkat med att blogga någonting.

Under veckan har jag dock hittat en intressant read-a-thon på Booktube som jag tänkte att jag ska delta i. Var ju jättelänge sedan jag deltog i någon read-a-thon så tänkte att det nog skulle kunna vara kul.

Den kommer att pågå från fredag-söndag, alltså den 15-17 maj och eftersom jag så lämpligt blev ledig imorgon så tänkte jag varför inte?

Kolla på videon för mer information, men tyckte det här kunde vara lagom. Alltså inga utmaningar eller sånt utan bara en väldigt chill read-a-thon. Kändes lagom men ändå kul.



Jag kommer nog att försöka göra en liten uppdatering här på bloggen dag för dag med en liten video där jag sammanfattar dagens läsning. Så som jag brukar göra. Men det är i mån av tid och ork. Blir det ingen video så skriver jag bara ett vanligt inlägg då dagen är slut.

Här är vad jag tänker mig att läsa. Får se hur mycket jag hinner med.




Ska ni delta och i så fall vad ska ni läsa? Let me know!

2 kommentarer:

  1. Åh jag ser "Kometen kommer" där, i den nyare utgåvan? :) Finlandssvensken visar tummen upp ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...