lördag 2 maj 2015

Extraordinary Means Tag.

Hittade en kul tag på Youtube härom dagen som jag tänkte att jag skulle göra.  Den heter the Extraordinary Means tag och jag hittade den här.


Här är frågorna!

1. I would give up the internet for a month for a signed first edition of this book.


Princess Diaries utan tvekan.


2. I would give up pizza for a year if it meant I could sit next to this author on a long plane ride.




Veronica Roth är min senaste obsession. Hon verkar ju bara för cool.


3. I would sit through a thousand hours of commercials if it would ensure that Hollywood made this book into a movie.



Oj, oj, oj... vilken bra film jag tror att det här skulle bli.


4. I would never read a new book again if it meant I could live inside this book.



Vem skulle tacka nej till att få bo på Hogwarts? Eh, vem?


5. I would let my google search history be made public if it meant I could be best friends with this author


Nä, jag måste nog svara Veronica Roth på den här frågan med.


6. I would donate everything I own to goodwill if it meant I could date this book character in real life.

Svår fråga men till slut valde jag:


Etienne St Clair! <3


Jag taggar:
snowglitter
Vargnatts bokhylla
Inuti en bok
The World I live in


...att göra den också. Hoppas ni vill.
Puss och kram på er!

8 kommentarer:

  1. Nääe jag skulle då definitivt inte säga nej till att få gå på Hogwarts ..! Jätterolig tag, tusen tack för taggningen! Ska göra den snarast :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir kul att läsa dina svar!

      Radera
  2. Tack för taggen<3 Den dyker upp imorron :))

    SvaraRadera
  3. Tack för taggen! Mina svar kommer upp i morgon :)

    SvaraRadera
  4. Klart jag vill göra taggen! Såg det här inlägget för ett bra tag sedan och tänkte visst ska jag göra taggen, men sedan glömde jag. Vet inte hur jag blivit så glömsk. Tack så mycket för taggen! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...