måndag 18 maj 2015

Help me book tag.

Letade hela helgen efter någon rolig tag att göra men hittade ingen, men idag sprang jag på den här hos Vargnatts bokhylla så tänkte att det nog kan vara nåt.


Det är 7 st. frågor så vi kör igång på en gång!

1. You have a test tomorrow, but instead of studying you’ve been reading. Which fictional character do you call to help you cram for this test? 

Helt klart Hermione från Harry Potter!
Känns som att det inte finns så många andra att välja på.

2. Payday is still 2 weeks away, but you are broke. Which rich character do you ask for money to help you out? 
Jag får nog gå på Victorias svar här med. Kommer inte på någon annan rik karaktär förutom Christian Grey, så... ja, det får väl bli av honom då.


3. There is a burglar in your house, which character do you call to help you beat up the burglar? 
Katsa från Tankeläsaren så klart. Hon är grym på att fightas!

4. You’ve had a really bad week, which character do you call to cheer you up?
Åh Mia Thermopolis defintivt. Jag ber att få komma till hennes slott i Genovia och så kan vi göra prinsess-saker där tillsammans. MYS!





5. There is a zombie apocalypse going on, which character can totally handle him/herself in this apocalypse? Pick the character that would give you the highest survival chances. 
Rick från The Walking Dead, han är ju rätt van vid zombies så borde ju inte vara några problem.


6. Your house caught on fire, so you obviously don’t have any clothes. Which character do you want to borrow clothes from? 
Absolut Spencer Hastings från Pretty Little Liars. Älskar hennes klädstil, i alla fall i tv-serien.



7. You just broke up with your boyfriend/girlfriend, which character do you call to be your rebound.
Prins Maxon från The Selection-serien tror jag...


Jag taggar ingen speciell eftersom jag själv ju inte heller blev taggad.

6 kommentarer:

  1. Spencer Hastings har definitivt snyggaste stilen! Har dock inte sett på serien på 1-2 säsonger nu för att det började kännas utdraget...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med om att det är ganska utdraget. Jag tittar fortfarande men har varit på väg att ge upp serien några gånger, men nej Spencers klädstil är det inget fel på.

      Radera
  2. Jag måste ta och låna Tankeläsaren och de andra två av syrran och läsa dom snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det!! En av mina nya favoriter!

      Radera
  3. Håller med om att Spencer klär sig supersnyggt! Klassiskt men snyggt haha :) rolig tagg, tror jag ska sno den jag med ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon har lite preppy klädstil. Det tycker jag är snyggt.
      Gör så!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...