måndag 25 maj 2015

Läs-a-lot i sommar?

Hallå på er!

Ni som följer min blogg vet nog att jag älskar Read-a-thons eller Läs-a-lot:s på svenska. Förra året var jag en av arrangörerna av sommarens Läs-a-lot och jag tyckte verkligen att det var jättekul. Så därför tänkte jag idag skicka ut en liten förfrågan angående om det skulle finnas intresse för en Läs-a-lot i sommar också?

Jag skulle absolut kunna tänka mig att arrangera igen. Tyckte det var superkul!! Men i så fall behöver jag hjälp... alltså en medarrangör. Så detta vill jag efterlysa redan nu.
Jag tänker mig att detta evenemang skulle pågå under någon vecka i juli då jag har semester då.

Så är du intresserad av att vara med och arrangera sommarens höjdpunkt, hör av dig till mig här i kommentarerna.



16 kommentarer:

  1. Gått och tänkt på att det vore så kul med en läsalot till sommaren!!! Skulle också kunna tänka mig att hjälpa till pch arrangera :)

    SvaraRadera
  2. Ja, men vad kul. Det skulle vara superroligt!! :-)

    SvaraRadera
  3. Superkul! Men ta det under någon av mina semesterveckor! 30-32. Tycker alltid det hamnar utanför min semester.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste rätts mig efter då jag har semester annars har jag ingen möjlighet att arrangera.

      Radera
  4. Ja, gör det. Det var kul förra sommaren:).

    SvaraRadera
  5. Vad innebär det att arrangera ? :) har aldrig gjort något liknande så jag är inte så insatt. Men det låter ju spännande. Jag skulle absolut delta iallafall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elin på Bokparadiset har redan anmält sig som arrangör och jag ser helst att det är någon som har lite koll på vad det innebär och hur det funkar för att det ska gå så smidigt som möjligt. Men kul om du vill delta.

      Radera
  6. Vad roligt! Jag har alltid missat när sådan här börjat, bara sett i efterhand att de är/har varit. Nu ska jag hålla mig uppdaterad! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du vill vara med!!

      Radera
  7. Som jag ser har du redan hittat en arrangör som verkar vara mer insatt än vad jag är (jag har varit med på readathon men aldrig arrangerat tidigare). Men jag är väldigt gärna med och deltar i läs-a-loten nu i sommar! Vad kul att du vill ordna det i år igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så fantastiskt roligt så jag kör gärna i sommar igen!

      Radera
  8. Jag är gärna med i läs- a-loten i sommar, det låter kul :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! kommer mer info om några veckor!

      Radera
  9. En läs-a-lot låter toppen. Kul!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...