måndag 18 maj 2015

RYBSAT. Dag 1.

Bild från mitt Instagram.


Dags att sammanfatta måndagens läsning i RYBSAT. Känner mig över lag ganska nöjd med dagens läsning. Jag har ju jobbat idag så det har ju inte direkt varit full fokus på läsningen. Men jag tycker ändå att jag fått lite lästid i alla fall. Läste på vägen till jobbet imorse och sedan lite nu ikväll. Tror inte att jag kommer att orka läsa så mycket mer idag då jag har lite huvudvärk och känner att jag behöver göra nåt annat.

Här är dagens läsning i siffror:


Antal lästa sidor: 100
Totalt antal lästa sidor: 100
Antal utlästa böcker: 0


Imorgon tar vi nya tag. Jag har sett att en hel del av er andra också valt att vara med i den här Read-a-thon:en. Superkul tycker jag. Hoppas det går bra för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...