tisdag 19 maj 2015

RYBSAT. Dag 2.

Jaha då har det blivit dag 2 i RYBSAT. Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig då jag fick stanna hemma från jobbet med migrän. Men som tur var kände jag mig bättre efter lunch så då fick jag lite läst ändå vilket var skönt så att jag fick nåt gjort i dag i alla fall.

Bild från mitt Instagram.

 

Jag håller fortfarande på att läsa Blod och stjärnstoft av Laini Taylor. Tyckte till en början att den var ganska seg, men nu börjar jag komma in i den lite mer. Jobbigt då var det så himla länge sedan jag läste första boken bara.


Här är dag 2 i siffror:

Lästa sidor idag: 150
Totalt antal lästa sidor: 250
Totalt antal utlästa böcker: 0



Känner mig ganska nöjd ändå med den här dagen. Blev ju en del läst till slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...