onsdag 20 maj 2015

RYBSAT. Dag 3.

Bild från mitt Instagram.

Hallå på er! Då var jag på banan igen efter en sjukdag igår. Idag har jag jobbat som vanligt och därför har det ju blivit lite mindre läst idag igen, men... ändå inga speciellt dåliga siffror. Här kommer dagens!

Lästa sidor idag: 103
Totalt antal lästa sidor: 353
Totalt antal utlästa böcker: 0


Tycker ändå att detta är ett helt okej resultat. Jag har försökt att läsa så mycket jag orkat så det känns bra. Läste på vägen till jobbet, lite på rasten och så nu några sidor ikväll (efter att ha tittat på Outlander) Så ja, jag är ändå nöjd med dagen.

Hur går det för er andra som deltar?

2 kommentarer:

  1. Jag har skrivit om det på min engelska blogg, ett sammanfattningsinlägg: https://creativeharmony.wordpress.com/2015/05/20/rybsat-update/
    Har även skrivit ett par inlägg tidigare på den bloggen om RYBSAT.
    Men inte mycket på min svenska blogg än, det kommer nog, dock.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...