torsdag 21 maj 2015

RYBSAT. Dag 4.

Bild från mitt Instagram.

Idag har jag jobbat från kl. 9-19.00 så har ju inte haft jättemycket tid för läsning direkt. Dock lyckades jag ändå få en hel del läst på t-banan plus på rasten så nu har jag äntligen avslutat en bok i alla fall. Känns superbra.

Lästa sidor idag: 109
Totalt antal lästa sidor: 462
Totalt antal utlästa böcker: 1


Ikväll är det Eurovision Song Contest semifinal och ska jag vara helt ärlig är jag rätt trött i huvudet, så jag väljer därför att avsluta läsningen för idag. Imorgon är det fredag och då kommer jag som vanligt att spela in en Friday Reads, så vi ses imorgon!

2 kommentarer:

  1. Emelie Nordin21 maj 2015 23:24

    Skulle vara kul att följa dig på instagram! Vad heter du där? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt Instagram finns länkat här till höger så bara klicka där.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...