tisdag 26 maj 2015

Ten Books I Plan To Have In My Beach Bag This Summer.


Då var det dags för ett nytt Top Ten Tuesday-inlägg. Tycker faktiskt att de här inläggen är riktigt roliga så det är definitivt något jag kommer att fortsätta med här på bloggen.

Denna vecka handlar listan om vilka tio böcker jag planerar att ta med mig till stranden i sommar, så nu är det bara att börja leta bland mina böcker. Jag lyckades hitta en hel del i alla fall som ska bli jätteroligt att läsa! Här är min lista:


Canon EOS 700D



1. To all the boys I've loved before av Jenny Han
Den här verkar SÅ bra. Kommer inte ihåg när jag köpte den men jag har varit sugen på att läsa den ända sedan dess i alla fall.

2. Since you been gone av Morgan Matson
Har älskat en annan bok jag läst av den här författaren och jag har hört att den här också ska vara bra så den ser jag verkligen fram emot!

3. Allt och lite till av Sarah Dessen
Vet inte varför den här inte blev läst förra sommaren, nu jäklar ska den bli läst!

4. En shopaholic i Hollywood av Sophie Kinsella
En nyinköpt bok som jag visade upp i min senaste Book Haul. Så sugen på att läsa om Becky Bloomwood igen!

5. The Vincent Boys av Abbi Glines
En bokvänsbok som har stått oläst HUR LÄNGE SOM HELST. Måste bli läst nu snart.

6. Paper Towns av John Green
Jättesugen på att läsa något nytt av John Green. Länge sedan nu.

7. Of Poseidon av Anna Banks
En sjöjungfrubok kan väl aldrig vara fel på sommaren?

8. Burn for Burn av Jenny Han och Siobhan Vivian
Vet inte varför jag tror att den här skulle passa som sommarläsning men det känns så.

9. Everything leads to you av Nina La Cour
Den här har jag hört så mycket gott om och på något sätt tycker jag omslaget signalerar sommar.

10. Rebel Belle av Rachel Hawkins
Jag verkar gilla rosa omslag på sommaren. Här är ett till och boken verkar riktigt bra.



Nu ska det bli kul att se era listor. Vilka böcker planerar ni att ta med er i strandväskan?



6 kommentarer:

  1. Har inte läst någon av dessa, men mer John Green är jag lite sugen på. Har precis läst ut Förr eller senare exploderar jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh den är så bra!! 😄

      Radera
  2. De tre första verkar ju passa perfekt till sommaren! :) Just nu har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska läsa i sommar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar somriga böcker

      Radera
  3. En shopaholic i Hollywood skall jag också försöka hinna med i sommar. Älskar alla andra böcker i den serien så jag hoppas att även denna är bra.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...