söndag 10 maj 2015

Tvillingarna på Sweet Valley High.



Alltså jag är så dum!!! För länge sedan åkte jag hem till mamma och hämtade min stora kartong med Sweet Valley High-böcker... hade hur många som helst. Men så tyckte jag att jag inte hade plats för alla böcker längre så då gjorde jag mig av med dem. SÅ DUMT... nu har jag ju barn- och ungdomsbok-tema och känner bara att VARFÖR gjorde jag mig av med dem? VARFÖR???

Så nu letade jag på Tradera och lyckades hitta en hel del där... men är fortfarande väldigt irriterad på mig själv för att jag inte har kvar mina egna längre. Suck. De är ju så mycket nostalgi!

7 kommentarer:

  1. Åhhh! Jag läste om tvillingarna när de var i lågstadiet :D fanns helt sjukt många böcker. Plöjde igenom alla som fanns i biblioteket. Min favorit var Elisabeth :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min favorit var också Elisabeth. <3

      Radera
  2. Haha ååh dom här läste jag med! Fast "bara" kanske 10 stycken. Jag hade en kompis som hade alla. Fanns ju huuur många som helst! :D
    Min favorit var Jessica. Tyckte hon var så cool ^^
    Kram
    C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihi... jag irriterade mig jättemycket på Jessica. Tyckte bara att hon hamnade i massa problem hela tiden. Men det är ju bra att man tyckte olika... tror man antingen gillade Elisabeth ELLER Jessica.

      Radera
  3. Åh, men du! Om du är intresserad av dem på svenska så hittade jag fyra när min mamma flyttade och rensade vinden. 1, 38 och 68 är det + en småtvillingarna. Kan skänka mot frakt om du är intresserad? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mig. Ska kolla upp vilka det är bara. Men kan absolut vara intressant.

      Radera
    2. Hur är skicket? Namnade osv?

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...