söndag 10 maj 2015

Twitterrecensioner x2. (Häxor och zombies)

Här kommer två twitterrecensioner på två nyligen utlästa böcker. Eftersom jag skriver twitterrecensioner på dessa så hade jag inte så jättemycket att säga om handlingen. Om det är något ni undrar över om de här böckerna så är det bara att fråga.


The Walking Dead vol 12. Radhuseffekten - Robert Kirkman
(Utläst 28 april 2015)
"Länge sedan jag läste vol. 11 så kul att äntligen få återuppta den här serien igen. Känns som att det är något lurt på gång nu... jag har svårt att tänka mig att allt kommer att bli frid och fröjd i det nya samhället. Jag anar fara! Ska bli spännande att läsa nästa volym."
Betyg:
5/5 tassar




Häxorna - Roald Dahl
(Utläst 3 maj 2015)
"Läste ju Matilda av Roald Dahl och älskade verkligen den. Tyvärr så blev jag jättebesviken på Häxorna. Tyckte inte alls att den var lika bra."
Betyg:
2/5 tassar




2 kommentarer:

  1. Jag älskade Häxorna! Har inte läst Matilda än. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej. Nä, jag gillade inte den nåt vidare... Inte jättedålig men tyckte inte heller den var jättebra. Och defintivt inte lika bra som Matilda.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...