lördag 27 juni 2015

21 påståenden om mig.

Hittade denna roliga enkät hos Vargnatt så tänkte att jag skulle ge mig på den. Tycker själv att det är roligt att lära känna er bloggare lite bättre.
___________________________________________________________________________


Jag heter
Nelly men kallas oftast numera för Nellon, i alla fall av min sambo. På grund av en gammal felstavning för länge sedan.

Jag är för tillfället ganska trött eftersom jag precis kom hem från ett bröllop.

Jag är bra på att vara fruktansvärt seg på morgonen. Usch... jag är verkligen ingen morgonmänniska.

Jag tycker inte om lögner. Lögner är bland det värsta jag vet.

Jag är dålig på att hitta på nya platser. Jag tror att jag seriöst har det sämsta lokalsinnet någonsin. Jag skulle kunna komma bort och gå vilse typ varsomhelst.

Jag läser just nu A wicked thing av Rhiannon Thomas, som är en re-telling av Törnrosa.

Jag gillar när jag vaknar på lördagmorgonen och vet att nu är jag ledig hela långa helgen!

Jag sjunger ganska ofta eftersom jag älskar att sjunga.

Jag älskar min lilla hund!!

Jag är inte speciellt bra på matte. Eller rättare sagt så är jag HELT KASS.

Jag föredrar lugna hemmakvällar framför att festa.

Jag tycker om grönsaker. Jag har aldrig varit någon godismänniska. Jag väljer en god sallad framför godis alla dagar i veckan.

Jag är beroende av te. Måste ha minst en kopp per dag, annars känner jag att nånting fattas.

Jag har på mig just nu en gul t-shirt och gråa mjukisar.

Jag dricker aldrig kaffe numera. Det är inte det att jag inte gillar det utan jag får bara så himla ont i magen av det, så jag väljer att avstå.

Jag lyssnar på Jessie J, Coldplay och Taylor Swift.

Jag blir arg på djurplågeri.

Jag blir rädd av spindlar. Alltså jag vet inte varför egentligen, men jag klarar inte av spindlar. Jag blir så rädd att det inte ens är roligt. Det har hänt att jag inte har kunnat sova i min säng utan har fått gå ut och lägga mig på soffan FÖR ATT DET JU ÄR EN SPINDEL NÅNSTANS I SOVRUMMET!!!!!

Jag önskar jag hade råd att köpa ett hus.

Jag är pinsamt dålig på att komma iväg och träna. Men nu har jag äntligen börjat ta tag i det lite grann. 

Jag är uppvuxen
 i en småstad i Småland.


Är det någon annan som vill göra den så go for it! Ifall du för den så får du gärna lämna en kommentar här nedanför så går jag in och kollar på dina svar.

4 kommentarer:

  1. Gjorde denna igår :) jag föredrar också lugna hemmakvällar. Både du, jag och Vargnatt tycks vara väldigt rädda för spindlar, hahah! Så grymt äckliga. Speciellt om man sett en men inte vet vart den for...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är det värsta... när man sett den och den sedan försvunnit för TÄNK OM DEN ÄR I SÄNGEN?!!!! Den kan liksom dyka upp var som helst. *ryser*

      Radera
  2. Uh jag kan inte heller med spindlar. Blir precis som du om jag sett en spindel i rummet och sen tappat bort den med blicken, det är snudd på panik!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...