onsdag 3 juni 2015

A year-a-thon. Dag 2+3.

Oj, blir en sen uppdatering idag. Har haft kvällsmöten o.s.v på jobbet så har inte hunnit eller orkat uppdatera speciellt mycket varken under gårdagen eller idag, men här kommer en uppdatering över både dag 2 och dag 3.


Dag 2:
Lästa antal sidor idag: 100
Totalt antal lästa sidor: 154
Totalt antal avslutade böcker: 0

Känner mig ganska nöjd med dag 2, fick en hel del läst på vägen till jobbet och sedan hem.


Dag 3:

Lästa antal sidor idag: 47
Totalt antal lästa sidor: 201
Totalt antal avslutade böcker: 0


Dag 3 blev inte alls som jag tänkt mig, men blev en mycket kämpigare dag än vad jag hade förberett mig på så är ju fullt förståeligt med tanke på allt som hänt under dagen. Nu kan det bara bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...