fredag 5 juni 2015

A Year-a-thon. Dag 4+5.

Bild från mitt Instagram.

Har varit dålig på att uppdatera under de senaste dagarna men har bara inte hunnit med då jag varit galet trött efter jobbet. Men här är uppdateringarna för de senaste dagarna. Jag har inte riktigt hunnit med att läsa så mycket som jag velat eftersom jag tycker att boken jag läser är riktigt bra. Idag slutade jag dock tidigt så då har jag faktiskt hunnit med att läsa en del. Nu satsar jag även på extra mycket läsning i helgen. :-)



Dag 4:

Lästa antal sidor idag: 67
Totalt antal lästa sidor: 268
Totalt antal avslutade böcker: 0


Dag 5:

Lästa antal sidor idag: 126
Totalt antal lästa sidor: 394
Totalt antal avslutade böcker: 0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...