måndag 8 juni 2015

A Year-a-thon. Dag 6+7.

Bild från mitt Instagram.

 
Då var detta Read-a-thon avslutat för den här gången. Här kommer mina resultat för de två sista dagarna.





Dag 6:
Lästa antal sidor idag: 84
Totalt antal lästa sidor: 478
Totalt antal avslutade böcker: 1

Läste äntligen ut min första bok i den här Read-a-thon:en. Dock blev det inte lika mycket läst som jag hade hoppats då jag vaknade med migrän och var tvungen att sova bort halva dagen för att bli av med huvudvärken. Men jag tog igen det under eftermiddagen.

Dag 7:
Lästa antal sidor idag: 70
Totalt antal lästa sidor: 548
Totalt antal avslutade böcker: 1



Så totalt blev det över 500 sidor. Det tycker jag är ganska okej, med tanke på att jag jobbade som vanligt hela veckan och hade migrän halva helgen. Dock hade jag gärna avslutat två böcker och det lyckades jag ju inte riktigt med tyvärr, men men... jag är ändå inte helt missnöjd även om jag gärna hade hunnit med att läsa ännu mer. Men Read-a-thons passar verkligen mig. Jag känner att jag får till så många fler lässtunder under Read-a-thons jämfört med annars så det känns ju jättekul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...