lördag 13 juni 2015

Enkät: Låt böckerna beskriva ditt liv

Hittade en kul enkät hos Vargnatts bokhylla igår som jag tänkte att jag också ville testa. Den går ut på att man ska svara på olika frågor med hjälp av olika böcker man har i sin bokhylla. Inte helt lätt men jag tror att att jag lyckats hitta en bok till varje fråga, så jag är nöjd!

Prova du också vet ja! :-)
___________________________________________________________________________


Är du man eller kvinna? 

Fangirl (Rainbow Rowell)


Beskriv dig själv: 
Jag är ju så jävla easy going (Jenny Jägerfeld)


Hur mår du? 
Panic (Lauren Oliver)

Beskriv stället du bor på:
City of lost souls (Cassandra Clare)


Vart skulle du vilja resa?
The Land of stories (Chris Colfer)


Beskriv din bästa vän: 
Perfect chemistry (Simone Elkeles)


Favoritfärg:
All the bright places (Jennifer Niven)


Väder just nu: 
Tusen strålande solar (Khaled Hosseini)


Favoritårstid: 
A merry little christmas (Julia Williams)



Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta? 
Dagboken från imorgon (Cecelia Ahern)


Vad betyder livet för dig? 
The here and now (Ann Brashares)

Hur är ditt förhållande? 
Everything leads to you (Nina LaCour)



Vad är du rädd för? 
Lögner  (Sarah Shepard)

Dagens aforism? 
Just one day (Gayle Forman)

 
Vilket råd skulle du vilja ge? 
Just listen (Sarah Dessen)

 
Hur skulle du vilja dö? 
Tack för alla minnen (Cecelia Ahern)


Motto:
Burn for burn (Han & Vivian)

4 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...