tisdag 23 juni 2015

My Ten Favorite Top Ten Topics.

Det är återigen tisdag och dags för Top Ten Tuesday! Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish något som kallas Top Ten Tuesday, vilket ju går ut på att man ska lista sina tio favoriter inom ett valt ämne.



Veckans ämne är: My Ten Favorite Top Ten Topics We've Ever Done In The Past Five Years


Meh, vilket tråkigt ämne. Och jag som bara (efter att ha räknat efter) gjort 5 st listor hittills. Blir ju inte ens en fullständig lista ju. Ja, ja... jag får väl lista de få listor jag har gjort, så det får väl bli en topp 5 istället denna vecka då.


1. Top Ten Books I Plan to have in Beach Bag this summer
2.
Top ten books on my TBR for summer 2015.
3. Top ten most anticipated releases for 2015

4. Top ten books I'd love to see as movies/tv-shows
5. Top ten romance books for people who read other genres



Okej, så jag gillar uppenbarligen TBR-listor mest eftersom det är de listorna som ligger i topp. Och speciellt sommartbr-listorna... men ja, vem gillar inte härliga contempory-böcker liksom? Det gör i alla fall jag.
:-)

2 kommentarer:

  1. TBR är de roligaste listorna att skriva, helt klart! :-D Speciellt under semestern då man hinner läsa mest kanske.

    Jag håller med om att det var ett tråkigt ämne. Men men, jag skrev om det här: https://creativeharmony.wordpress.com/2015/06/23/top-ten-topics-weve-ever-done-in-the-past-5-years/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är det kul med TBR-listor. I love them.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...