torsdag 18 juni 2015

Royal Wedding book trailer!

Jag hade inte sett den här. Jag är så pepp på den här boken så jag tror jag dör. Dock ska jag försöka att vänta med den tills semestern så jag verkligen kan plöja den utan att bekymra mig för att inte hinna läsa klart innan jag måste jobba igen.

Den här boken förtjänar min fulla fokus.





Funderar också på om jag ska försöka få tag i en Princess Diaries-box. Just nu har jag olika upplagor av varenda bok. Skulle vara trevligt att ha min absoluta favoritserie i en snygg box. Fast jag undrar om det ens finns en Princess Diaries-box? Måste jag kolla upp.



(Ursäkta alla Princess Diaries-inlägg den senaste tiden, men om det är nånstans Princess Diaries hör hemma så är det på den här bloggen.)

2 kommentarer:

  1. Ahh är du inte rädd att bli spoilad =S lite som med game of thrones. Helt jävla livsfarligt att bara vara på facebook så var tvungen att se sista avsnittet snarast
    Jag har också kollat på boxar då jag har samma problem med olika upplagor på alla. Den enda boxen som verkar gå att köpa nu tycker jag dock inte är snygg. Hade hoppats de skulle släppa nån snygg i samband med denna boken, men det kanske kommer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har faktiskt aldrig blivit spoilad av en boktrailer förut i alla fall så inget jag tänkt på.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...