söndag 7 juni 2015

Temainlägg: Juni

Då var det som bekant dags för ett nytt tema här på bloggen och jag pratar ju då självklart om temat jag ska ha under juni.

Jag tyckte att det var riktigt svårt att komma fram till ett tema som jag tyckte kunde passa för den här månaden då jag ju börjar bli sugen på contemporary, men känner att jag vill spara på dem böckerna till i juli. (vill ju inte tröttna redan före semestern.)

Så då fick jag det briljanta förslaget av min bokkompis Elina, att jag ska ha färgtema under juni. Och vad passar väl bättre då än GRÖNT? Så det fick det bli och här är böckerna som står närmast i tur att bli lästa:


Canon EOS 700D


Splintered av A.G Howard
Har velat läsa den här så länge. Vad kul att det äntligen kommer att bli av nu.

Mitt liv och jag av Cecelia Ahern
En författare jag verkligen tror att jag gillar. Har bara läst en bok hittills, men jag hoppas att jag kommer att gilla den här också.

Doon av Carey Corp och Lorie Langdon
Den här vet jag inte så mycket om förutom att den utspelar sig i Skottland. Ska bli spännande att se vad den handlar om.

The Retribution of Mara Dyer av Michelle Hodkin
Sista serien i Mara Dyer-trilogin. Ska bli skönt att få avsluta ytterligare en serie.


Vad planerar ni att läsa i juni? Häng gärna på mitt gröna tema om ni har lust!

10 kommentarer:

  1. Vad fina böcker! "Doon" ser väldigt lockande ut :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas att den ska vara bra.

      Radera
  2. Förrästen, du vet säkert detta redan, men såg nyss på Adlibris att det kommit ut en ny bok om princess Mia :) http://www.adlibris.com/fi/sv/bok/royal-wedding-a-princess-diaries-novel-9780062379085

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är min mest efterlängtade release detta året. Har haft ögonen på den sedan i vintras och nu äger jag den äntligen.

      Radera
  3. Gud vilka fina böcker! :) Jag har svarat på din undring om Islands-deckarna under det inlägget förresten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej. Jag funderar fortfarande på om jag vill läsa dem eller inte. Jag hör av mig.

      Radera
  4. Det var väl mysiga gröna böcker!

    SvaraRadera
  5. Vilket roligt tema! Hoppas du gillar böckerna! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...