tisdag 2 juni 2015

Top Ten Books I'd Love To See As Movies/TV-shows.



Då var det tisdag igen vilket betyder Top Ten Tuesday.
Tisdagens tema är topp tio böcker jag skulle älska att se som filmer/TV-serier. Tycker det här var ganska svårt faktiskt, men jag ska försöka att få till en lista.



1. Cinder av Marissa Meyer skulle vara riktigt häftigt att se som film.

2. Across the Universe av Beth Revis tror jag skulle bli en riktigt häftig sci-fi tv-serie. Vad tror ni?

3. Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon tror jag skulle bli en riktigt mysig feel-good film. Tänk alla hundar som skulle vara med i den filmen. Mys!!!

4. Fyra dagar fyra nätter av Morgan Matson. Tänk er en riktigt härlig road-trip film!

5. Själens osaliga längtan av Audrey Niffenegger. Alltså den här boken är en av de bästa böckerna jag någonsin läst och jag tror att den skulle kunna bli en riktigt bra och lite små creepy film.

6. Livet efter dig av Jojo Moyes. Denna fantastiska bok skulle också göra sig riktigt bra som film. Det är jag övertygad om och att det dessutom skulle bli en gråtfest utan dess like är jag nog inte ensam om att tycka.

7. Wonder av R.J Palacio skulle kunna bli en riktigt söt och fin familjefilm tror jag.

8. Obsidian av Jennifer L. Armentrout skulle också kunna bli en riktigt cool tv-serie.

9. Anna and the french kiss av Stephanie Perkins. Åååååh en film som utspelar sig i Paris. Gud vilken gullig film det skulle bli!!

10. Vilken bok som helst av Sophie Kinsella. Skulle vara mysigt men en härlig romantisk komedi. Sånt älskar ju jag!

2 kommentarer:

  1. Ååh, Fyra dagar fyra nätter skulle jag också vilja se som film!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...