tisdag 30 juni 2015

Top ten books I've read so far in 2015.

Det är tisdag igen och dags för Top Ten Tuesday! Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish något som kallas Top Ten Tuesday, vilket ju går ut på att man ska lista sina tio favoriter inom ett valt ämne.





Denna veckas tema är: Top ten books I've read so far in 2015

Det tycker jag är ett ganska roligt tema, dock så hade jag svårt att komma på tio böcker eftersom jag hittills i år inte har hittat så många böcker som jag verkligen har gillat. Men de jag har gillat har jag verkligen ÄLSKAT!! Så det är ju bra, men som sagt så var det lite svårt att komma på tio böcker men jag tror att jag lyckades ganska bra.



10. Den femte vågen - Rick Yancey


9. Opposition - Jennifer L. Armentrout 

8. Prodigy - Marie Lu

7. Sabrina the teenage witch: The magic within vol 3 - Tania del Rio

6. From the notebooks of a middle school princess - Meg Cabot

5. Matilda - Roald Dahl

4. Hundra omistliga ting - Lucy Dillon


3. De utvalda: Tankeläsaren - Kristin Cashore


2. The Land of stories: The Wishing Spell - Chris Colfer


1. The Land of stories: The enchantress returns - Chris Colfer



Surprise, surprise... i topp har vi Chris Colfer!!! Inga överraskningar här inte. :-)

6 kommentarer:

  1. Ååååh, är grymt sugen på Land of Stories bara för att omslagen är så snygga. Ska kanske slå till när jag får lön då...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag säger till alla att läsa den!

      Radera
  2. De utvalda hamnade även på min lista för den var ju bara SÅ bra! Förstår inte hur jag missat att läsa den tidigare!

    SvaraRadera
  3. Den femte vågen finns med även på min lista. Den är storslagen. Är jättesugen på att läsa Land of Stories, Den serien verkar jättebra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ALLA MÅSTE LÄSA LAND OF STORIES!!!!!!
      <3

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...