tisdag 16 juni 2015

Top Ten Books On My TBR For Summer 2015.



Då var det tisdag igen vilket betyder Top Ten Tuesday. Denna veckas tema är: Top Ten Books On My TBR For Summer 2015 


Superlätt fråga denna vecka ju. Har SÅÅÅ många böcker jag vill läsa nu i sommar. Fattar inte hur jag ska hinna läsa alla böcker jag vill läsa. Här är mina tio böcker jag först kom att tänka på... men tror jag har fler. Hjälp, hur ska jag hinna med?

1. Royal Wedding av Meg Cabot

2. Since you've been gone av Morgan Matson

3. To all the boys I've loved before av Jenny Han

4. Allt och lite till av Sarah Dessen

5. Burn for burn av Jenny Han & Siobhan Vivian


6. City Love av Susane Colasanti

7. Of Poseidon av Anna Banks

8. Girl Online av Zoe Sugg

9. Love Letters to the dead av Ava Dellaira

10. Second chance summer av Morgan Matson



Vilka böcker vill ni hinna med att läsa nu i sommar?

8 kommentarer:

  1. Vilken somrig och härlig lista. Second chance summer var bara så bra, men näsdukar behövs!

    Tänkte läsa hyllvärmare i sommar - The maze Runner, the infernal devices, Love, Lucy...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag älskar sommarböcker.

      Härligt!

      Radera
  2. Har inte läst någon av dina tio, flera av dem känner jag inte till heller. Bra med inspiration :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att du fick lite inspiration.

      Radera
  3. Sarah Dessen passar bra på sommaren. Hoppas på att hinna med en bok av henne också!

    SvaraRadera
  4. Listan skulle kunna göras låååång, men när jag inte har någon semester så måste man ju va lite realistisk iaf :D

    http://snowglitter.blogg.se/2015/june/top-ten-tuesday-top-ten-books-on-my-tbr-for-summer-2015.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker du är jätteduktig som tänker läsa så mycket. Trots jobb.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...