onsdag 22 juli 2015

Blog Tour Award.

Bella taggade mig nyligen att göra denna! Tyckte den verkade lite annorlunda och det kan ju vara kul ibland. Så tack för taggen! :-)

  The Rules

  1. Pass the tour on up to four other bloggers.
  2. Give your nominees the rules and a specific Monday to post.
  3. Answer four questions about your creative process which lets other bloggers and visitors know what inspires you to do what you do.
    • How does my work differ from others in my genre?
    • How does my writing/creative process work?
    • Why do I write or create what I do?
    • What I’m working on at the moment?
  4. Compose a one-time post on a specific Monday (date given from your nominator). – I did not get a specific day.


How does my work differ from others in my genre?
Ja, det var en riktigt svår fråga. Jag har faktiskt ingen aning om på vilket sätt min blogg skiljer sig från andras. Kanske att jag gillar att spela in mycket videoinlägg och att jag väldigt lätt snöar in mig på specifika serier eller författare. 




How does my writing/creative process work?
Det är väldigt olika, men det är väldigt sällan jag inte har nån lust att blogga. Men sedan kan ju inspirationen saknas ibland och jag är dålig på att lägga upp recensioner direkt efter att jag har läst ut en bok. Man skulle väl kunna säga att jag är en periodare, ibland flyter allt på bra och jag har massor med inspiration medan andra gånger så är det lite mer stiltje.


Why do I write or create what I do?
Jag älskar böcker och jag älskar att prata om vad jag läser. As simple as that.


What I’m working on at the moment?
Just nu jobbar jag på att bli bättre på att recensera böckerna jag läst ut på en gång istället för att bara låta dem ligga och bli fler och fler innan jag tar tag i problemet. (Skäms!) Sedan har jag ju också precis dragit igång en liten Read-a-long där alla som vill kan läsa Shatter me-serien av Tahereh Mafi tillsammans med mig under juli/augusti. 
 
Och nu ska jag alltså tagga fyra andra och jag tänker göra så att jag inte säger något datum (precis som Bella) som reglerna egentligen säger att man ska göra. Ni som är taggade, gör den när, om och hur ni vill.  Puss och kram på er! <3

Taggade bloggar:Sagan om sagorna
Snowglitter
Vår Bokvärld
I Elinas hylla

2 kommentarer:

  1. Har taggat dig i the Zombie Apocalypse Book Tag, weeii!! (gör den om du vill!) :D:D ^^

    SvaraRadera
  2. Hmmm... osäker på om jag inte gjort den. Får kolla. Tack för taggen.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...