tisdag 14 juli 2015

Grattis till mig och nu tar bloggen lite semester.

Canon EOS 1100D

Hej allihopa!
Idag fyller jag år. Kan inte fatta att det redan har gått 1 år... tiden går för fort. STOPP!!! Men jo, idag blir jag 1 år äldre och förhoppningsvis 1 år klokare.

Jag hoppas som vanligt att jag kommer att få något fint och bokrelaterat i present. Framför allt hoppas jag på en viss bok som släpptes den 7 juli av en viss f.d Glee-skådespelare. Ja, ni förstår nog vilken bok jag menar...

Dessutom tänkte jag passa på att säga att bloggen nu kommer att ta lite semester. För imorgon eftermiddag kommer jag och sambon att sitta på planet tillbaka till Island. Vi var där förra sommaren och älskade varje minut. Imorgon åker vi därför tillbaka för att utforska lite större delar, delar som vi inte hann med förra gången, bada i massa varma källor och förhoppningsvis rida på islandshästar. Ska bli jätteroligt!

Jag kommer att fortsätta läsa så mycket jag hinner och orkar (för att upprätthålla ordningen på Goodreads), men då jag inte vet hur det kommer vara med wi-fi de kommande tio dagarna så misstänker jag att bloggen kommer att vara lite tyst. Det kommer nog att komma nåt inlägg, men vill bara varna för att det kommer bli färre inlägg den närmsta tiden. Dock kommer jag nog inte att kunna hålla mig ifrån bloggen helt och hållet, så nåt nytt inlägg blir det säkert. Men mot slutet av månaden ska jag vara tillbaka igen med förhoppningsvis massa ny energi. Så tills dess, PUSS OCH KRAM!!!

8 kommentarer:

  1. Stort grattis! :D
    Och hoppas ni får det underbart på Island, det är ett ställe jag alltid velat åka till för det verkar så häftigt :)

    SvaraRadera
  2. Grattis och ha nu en trevlig resa till fina Island!

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen och jag hoppas ni får en superbra resa!

    SvaraRadera
  4. Hipp hipp hurra och stort grattis på födelsedagen allra bästa Nelly! Hoppas du får en superbra dag och en fantastisk resa till Island. Bamsekramar :)

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen och hoppas ni får en fin resa! :)

    SvaraRadera
  6. Grattis! Och så avis på er resa! Har alltid velat åka till Island :)

    SvaraRadera
  7. Grattis på födelsedagen och ha en jättetrevlig resa till Island.

    SvaraRadera
  8. Vad härligt det lät att åka till Island, ett land jag också skulle vilja besöka. Grattis i efterskott!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...