fredag 3 juli 2015

Läs-a-lot TBR + påminnelse!

Då är det snart dags hörrni! Sommarens Läs-a-lot står för dörren och här är min TBR! Och NEJ, jag tror verkligen inte att jag kommer att hinna läsa klart så här många böcker på endast en vecka. Men jag kommer att vara bortrest hela veckan så därför behöver jag ta med mig en hel hög så att jag inte riskerar (hemska tanke) att stå utan böcker. Det här är alltså böckerna som kommer att få följa med mig till Småland.


Canon EOS 700D

Jag kommer alltså att satsa på att läsa ut så många möjligt.

(Dessutom kommer jag att ha två bubblare och de är: Shatter me av Tahereh Mafi och Miss Peregrines home for peculiar children av Ransom Riggs. JAG MÅSTE HITTA TID ATT LÄSA OM DEM NÅNGÅNG!!!)

Mina mål för Läs-a-loten tror jag kommer att bli följande:

* Läsa minst 150 sidor varje dag.
* Läsa ut minst 3 st böcker.
* HA KUL!!!


___________________________________________________________________________________

Lite allmän info:
Ni som redan har anmält er, snälla posta era TBR-piles!! Ska bli SÅ KUL att se vilka böcker ni kommer att läsa. Och kom ihåg, det ska vara böcker ni har velat läsa länge. Orkar ni inte posta något inlägg på bloggen/eller om ni inte har någon blogg så kan ni även lägga upp en bild på era högar på Instagram, glöm i så fall inte att tagga era inlägg med #läsalotsommar2015 så att jag enkelt kan hitta dem.

Ni är nu 12 st som har anmält er hos mig. Har du missat att anmäla dig, var snäll och gör det här. Alla anmälningar någon annanstans kommer inte att räknas då jag behöver ett enkelt sätt att hålla koll på alla anmälningar och det är hundra gånger enklare att sammanställa allting sedan om allt ligger samlat på ett ställe.


16 kommentarer:

  1. Åh på hoppas verkligen du kommer gilla "To all the boys..."!! Läs! Lycka till

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du verkar vara pepp på den. Vi får väl se.

      Radera
  2. Jag har anmält mig hos Elin i år. Det här ska bli så kul!!!
    Jag har bloggat om det nyss, här: http://havsdjupens-sal.blogspot.se/2015/07/snart-dags-for-las-lot-sommaren-2015.html

    Lycka till med din läsning! Hoppas den blir fantastisk!

    SvaraRadera
  3. Har ett inlägg på min blogg där jag visar vilka böcker jag skall läsa under Läs-a-lot http://lenasgodsaker.blogspot.se/2015/07/las-lot-sommaren-2015-tbr.html

    SvaraRadera
  4. Kommer ni att annonsera spurterna på bloggarna också. Jag har inte instagram så jag kan inte följa dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr bara på Instagram för enkelhetens skull.

      Radera
  5. Har precis lagt ut ett inlägg om min TBR-hög inför Läs-a-lot, bara 1,5 timme kvar till start. ;) http://emeliesbokhorna.blogspot.se/2015/07/lasalotsommar2015-tbr.html

    SvaraRadera
  6. Här är min TBR: https://cinnamonbooks.wordpress.com/2015/07/05/3-pa-1/

    SvaraRadera
  7. Lite sen på det, har jobbat hela helgen, men här kommer min
    TBR: http://agge-alskarattlasa.blogspot.se/2015/07/idag-drar-las-lot-sommar-2015-igang.html

    SvaraRadera
  8. Och här är mitt inlägg på temat :)
    https://tantaugustastekopp.wordpress.com/2015/07/06/las-a-lot-sommaren-2015/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...