fredag 3 juli 2015

Lässtatus.

 

Canon EOS 700D

Idag är det fredag och andra dagen på min semester. Tjohoo!! Har fortfarande inte riktigt fattat att jag har semester. Hoppas att jag förstår det snart så jag verkligen kan njuta. Blir tyvärr ingen Friday Reads idag (eftersom det känns som jag har spelat in så många videos de senaste dagarna i alla fall) så tycker det räcker. Hoppas det är ok.

Som ni ser så tillbringas denna dag ute på balkongen där jag sitter och läser min favoritbok!!!
Helt underbart och vad är väl bättre än jordgubbar och mjölk en varm sommardag?

Hoppas att ni har det lika bra som jag! Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut!!

    Vad skulle kunna vara bättre... hmm... det skulle väl vara jordgubbar och mjölk i så fall ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jordgubbar och mjölk är the shit!!!

      Radera
    2. Ja! Grejen är att det står jordgubbar och mjöl i inlägget och det låter inte riktigt lika svalkande och gott ;)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...