tisdag 14 juli 2015

Last Ten Books That Came Into My Possession.



Då var det tisdag igen vilket betyder
Top Ten Tuesday. Veckans  tema lyder: Last ten books that came into my possession. Hmm... dags att gå och titta på mina senaste Book Hauls tror jag...


1. Den ökända historien om Frankie Landau-Banks av E.Lockhart 

En bok jag har hört mycket gott om och jag älskade ju verkligen We were liars.

2. Etthunda mil av Jojo Moyes
Jag älskar Jojo Moyes!!!!

3. Lying out loud av Kody Keplinger
Companion novel till The Duff. Oh yeah!

4. City Love av Susane Colasanti
Boken med det fantastiska omslaget!

5. Hämnden bär Prada av Lauren Weisberger
Lite chick-litt är aldrig fel!

6. Simon vs the homo sapiens agenda av Becky Albertalli
Har hört många fina recensioner av den här.

7. P.S. I still love you av Jenny Han
Fortsättningen på boken jag läser och gillar just nu.

8. Second chance summer av Morgan Matson
Morgan Matson. Say no more.

9. Royal Wedding av Meg Cabot
Fortsättningen på min favoritserie. Har redan läst och recenserat.

10. Love letters to the dead av Ava Dellaira
Den här är också läst. Recension kommer inom kort.


Vilka böcker har du köpt på senaste tiden?

4 kommentarer:

  1. Jag har just läst Den ökända historien om Frankie Landau-Banks och jag tyckte också att den var riktigt bra! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har tänkt att snart ge mig på en bok av E.Lockhart, men då blir det nog Kanske är det allt du behöver veta :)

    SvaraRadera
  3. Åh, den boken av Lockhart vill jag ju läsa! Snart...

    SvaraRadera
  4. Flera böcker på din lista som jag är sugen på att läsa.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...