måndag 13 juli 2015

Sammanfattning av Läs-a-lot sommar 2015 och vinnaren av spurtpriset.

iPhone 6

Läs-a-lot:en är slut för denna gång och tack än en gång till alla som deltog. Här är alla böcker jag tog mig igenom! Har inte läst ut To all the boys I've loved before men den fick vara med på bilden i alla fall eftersom jag ändå påbörjade den under veckan. Känner mig riktigt nöjd med mitt resultat!

Men nu till vem som har vunnit spurtpriset... här nedan kan ni själva läsa resultatet. (Jag skrev upp alla som rapporterat in något form av resultat efter att ha anmält sig hos mig i det första inlägget.)


Marie Eggiman 2 p
Liza 0 p
Anna Höglund 2 p
Amanda Mjuppi 8 p
Älskar att läsa 11 p
Marie Gadell 10 p
Cinnamonbooks 14 p
Tantaugusta 0 p
Sofie Nordquist 2 p
Lena 4 p
Elvira 3 p
Emelies bokhörna 2 p


Och där kan vi alla utläsa att vinnaren av mitt spurtpris blir:

cinnamonbooks!!! Grattis till dig!

Maila din postadress till adressen som står till höger här på min blogg, så kommer jag att skicka ditt pris. Det kommer dock (troligen) att dröja lite då jag har semester och just nu är på resande fot. Men om jag har tur så hinner jag fixa det före min utlandsresa, så håll tummarna för det. Grattis än en gång!

5 kommentarer:

  1. Grattis Cinnamonbooks och tack för en trevlig läs-a-lot Nelly och Elin

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för läs-a-lotten, jag har verkligen kommit igång med lösningen igen känner jag! Och stort grattis till Cinnamonbbooks, det var ju en rätt så överlägsen vinnare :)

    SvaraRadera
  3. Grattis Cinnamonbooks!
    Och tack till både Nelly och Elin för att ni
    Ordnade detta :)

    SvaraRadera
  4. Jättekul att ha varit med :). Nästa år satsar jag på spurtarna också.
    https://tantaugustastekopp.wordpress.com/2015/07/13/las-a-lot-sommaren-2015-2/

    SvaraRadera
  5. Tack för en rolig vecka, det var kul att vara med ! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...