lördag 25 juli 2015

TBR-takedown 2.0. Dag 1.

Bild från mitt Instagram.



Eftersom jag inte har några direkta mål för det här Read-a-thon:et (förutom att läsa ut tre böcker) så tänkte jag att jag bara ska skriva ner lite korta kommentarer kring vad jag har fått läst under varje dag och lite kring vad jag tycker om den bok jag läser för tillfället.

Idag började jag på Burn for burn av Jenny Han och Siobhan Vivian. Blev en del läst i bilen (på vägen till sambons föräldrar) så har för tillfället läst lite över 100 sidor. Kommer fortsätta på denna imorgon. Men den är väldigt lättläst så känns som den kommer att gå ganska snabbt att läsa ut. Tog ett litet tag att komma in i den men nu har jag börjat gilla den.

Nån som har läst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...