måndag 27 juli 2015

TBR-takedown 2.0. Dag 2+3.

Bild från mitt Instagram.



Okej... så igår blev det inte mycket läst. Det var sambons födelsedag med middag och familjefirande så nej, blev tyvärr inte en enda sida läst. Idag dock så har jag fått en del läst i alla fall, ca 100 sidor har det blivit och ska försöka få lite mer läst före läggdags i kväll. Imorgon hoppas jag få ännu mera läst då jag har en bilfärd till Göteborg framför mig. Ska till Liseberg... TJOHOO!!! Men i alla fall så hoppas jag på att få en hel del läst i bilen fram och tillbaka.

Nu ska jag fortsätta läsa lite mer i Burn for burn. Tyvärr tycker jag inte att den är lika bra som Jenny Hans andra böcker... men det ska ändå bli spännande att se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...