onsdag 29 juli 2015

TBR-takedown 2.0. Dag 4+5.

Bild från mitt Instagram. 

Då var det redan dag 5 i TBR-takedown. Igår fick jag en hel del läst Burn for burn, så den blev äntligen utläst och då klarade jag i och med det utmaningen att läsa första delen i en serie. Sedan påbörjade jag även The Vincent Boys av Abbi Glines, men kände redan efter ett par sidor att jag totalt tappat intresset för den boken. Så jag väljer att inte läsa vidare i den eftersom jag försöker att verkligen inte tvinga mig igenom böcker jag inte har något intresse av att läsa.

Så tänker att jag istället ska försöka mig på en omläsning av novellen Destroy me av Tahereh Mafi som jag haft på min Letto hur länge som helst. Tycker den blir en bra ersättare för utmaningarna 3 och 4. Dels så har jag haft novellen länge + att noveller verkligen är out of my comfort zone. Får dock se hur mycket det blir läst idag eftersom vi ska bort på middag. Men, men... vi får väl se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...