fredag 31 juli 2015

TBR-Takedown 2.0. Dag 6+7 och sammanfattning.

Bild från mitt Instagram.

Då var detta Read-a-thon över och jag är väl lite halvnöjd med mitt resultat. Jag klarade av några mål i alla fall så det var ju bra.

Så här ser listan med mål ut. (överstrukna mål är klarade)


1. First Book in a series
2. Sequel Book in a series
3. Out of your comfort zone (genre, author, reviews, etc)
4. On your shelf over a year (or the longest)
5. Most recently hauled book

Jag klarade alltså 3/5 mål och det är väl okej. Jag hade hoppats hinna läsa tre böcker, men tyvärr blev det inte så p.g.a att livet kom emellan med lite annat. Men jag klarade i alla fall att läsa ut två böcker (Burn for burn och Destroy me) och det får väl ändå räknas som ett okej resultat.


Nästa Read-a-thon blir BookTubeAThon så ett inlägg om det kommer upp inom kort. Stay tuned.


2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...