lördag 25 juli 2015

TBR Takedown 2.0. Min TBR-hög!

Att jag älskar Read-a-thons är väl ingen hemlighet? Så när jag igår fick nys om ett nytt sådant evanemang så var jag ju bara tvungen att haka på. Som ni ser så heter det TBR Takedown och om DU också är sugen på hänga på så kan du kolla på videon här nedanför.




Här är de olika utmaningarna. (Det kommer också att pågå lite andra utmaningar på Twitter, men de skippar jag eftersom jag ändå inte kommer att vara hemma större delen av Read-a-thon:en. Jag låter detta bli ett lite mer relaxed läs-maraton den här gången.)

TBR Challenges:
1. First Book in a series
2. Sequel Book in a series
3. Out of your comfort zone (genre, author, reviews, etc)
4. On your shelf over a year (or the longest)
5. Most recently hauled book


                                                             Canon EOS 700D

Jag kommer försöka mig på på alla utmaningarna och satsa på att läsa följande böcker:
Burn for burn (1), Fire with fire (2+5) och The Vincent boys (3+4). Jag väljer alltså att kombinera de olika utmaningarna och jag hoppas hinna läsa alla tre under veckan. The Vincent boys har stått otroligt länge i hyllan + att det är en New Adult-bok (en genre jag ännu inte testat på) och Burn for burn-serien är jag SJUKT pepp på nu efter att jag läst och älskat alla Jenny Hans andra böcker.


Tycker denna TBR känns bra med tanke på att jag ju ändå har contemporary-tema nu under juli/augusti.


Någon annan som är sugen på att delta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...