fredag 24 juli 2015

Tillbaka i Sverige + kommande inlägg.

Canon EOS 700D


JAG ÄR HEMMA IGEN!!! I Sverige that is. Dock är detta bara en mellanlandning innan jag åker vidare tillbaka ner till Småland igen för att hämta Goliat (som är kvar hos sambons föräldrar). Har saknat honom så mycket att jag trott att jag ska gå sönder. Sedan blir det några dagars vistelse där nere + Lisebergsbesök innan det är dags att åka hem till Stockholm igen för att fira de sista dagarna av semestern på hemmaplan.

Här på bloggen har det varit lite tyst under min utlandsvistelse men jag har faktiskt skrivit lite inlägg (mest recensioner) som jag tidsinställt och som kommer att dyka upp under de närmsta dagarna. Mest för att jag inte ska dra ut på alla mina recensioner så mycket. Kämpar med att bli snabbare på att lägga upp recensioner och faktiskt skriva dem direkt efter att jag har läst ut boken och innan jag glömt bort allt vad handling heter. Så lite recensioner kommer definitivt att dyka upp under nästa vecka. Sedan har jag även hittat ett nytt, kul Read-a-thon som jag planerar att delta i lite smått. Så ett inlägg om det bör också dyka upp under morgondagen.

Hoppas att ni har det bra och trevlig fortsatt sommar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...