fredag 10 juli 2015

Videoblogg: Läs-a-lot. Dag 5 + Friday Reads.

God kväll! Blir ett ganska sent inlägg idag, sorry. Men som jag säger i videon så har jag haft rätt fullt upp idag med besök o.s.v. Spelade in detta tidigare idag men har inte haft någon tid att redigera eller ladda upp på Youtube förrän nu. Läsning har det inte blivit speciellt mycket av  heller. Blev bara lite läst i morse och sedan har det kommit annat emellan. Men så kan det vara ibland och jag har ju läst rätt mycket alla de andra dagarna så det känns ändå helt okej. Jag får försöka ta igen det imorgon helt enkelt.


 



Antal lästa sidor idag: 66
Antal sidor lästa under spurten: Ingen spurt idag

Antal lästa sidor totalt: 938
Totalt antal utlästa böcker: 2

2 kommentarer:

  1. Har gått trögare med läsningen än jag trodde att det skulle göra. Men i morgon lär jag börja på en ny bok. Har sett Cirkeln med mina stora barnbarn i kväll. Den var riktigt hyfsat gjord. Som alltid så tycker man att det saknas en del från boken, men tyckte ändå att den i det stora hela var spännande.

    SvaraRadera
  2. Det har inte blivit mycket läst för mig heller idag. Jag har varit i Uppsala med sambon och en kompis. Kom hem 0.20. Nya tag imorgon.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...