söndag 30 augusti 2015

B - Besvikelse

Canon EOS 700D


Nu är det dags för mig att fortsätta med A-Ö boktaggen som går ut på att man ska lista en bok på varje bokstav i alfabetet. Kul tycker jag, och här kommer mitt andra inlägg och den andra bokstaven nämligen B som står för besvikelse.


Till bokstaven B har jag valt boken If I stay av Gayle Forman.
På baksidan av boken kan man läsa:

Life can change in an instant. A cold February morning ...a snowy road ...and suddenly all of Mia's choices are gone. Except one. As alone as she'll ever be, Mia must make the most difficult choice of all.

Jag hade trott att jag verkligen skulle tycka om den här boken... men nej, det var ganska mycket som jag blev besviken på. Jag hade förväntat mig så mycket mer. Tyckte inte att den var så jättebra skriven och slutet tyckte jag inte alls om. Så helt klart en besvikelse för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...