söndag 2 augusti 2015

BookTubeAThon: TBR

Imorgon, alltså den 3 augusti kör BookTubeAThon igång och här är min TBR-pile.  Jag väljer även i detta Read-a-thon att ta det lite lugnare eftersom det är jobbvecka.

Här kan ni se alla challenges, titta på videon för att se vilka av dessa utmaningar jag väljer att satsa på och vilka böcker jag har valt ut. Efter att BookTubeAThon är slut kommer jag att sammanfatta min vecka i ett separat inlägg.

/
1// Read a book with blue on the cover
2// Read a book by an author who shares the same first letter of your last name
3// Read someone else's favourite book
4// Read the last book you acquired
5// Finish a book without letting go of it
6// Read a book you really want to read
7// Read seven books
/





Ska du vara med? Vad ska DU i så fall läsa?


4 kommentarer:

  1. Blev riktigt sugen på att haka på den här gången, får klura på detta! :) Lycka till med din läsvecka!

    SvaraRadera
  2. Ska bli roligt med ännu en Booktube-A-thon och jag ska vara med, men skillnad från tidigare år är att jag också jobbar denna gång. Lite tråkigt när det är så kul att hänga med på sprinterna på twitter och stanna uppe sent på nätterna för att läsa. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite tråkigt när man måste jobba.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...