fredag 7 augusti 2015

Friday Reads.

Canon EOS 700D

Tänkte uppdatera lite med hur det går med läsningen just nu. Det här får alltså bli ett Friday Reads-inlägg. Men inget videoinlägg denna fredag eftersom jag bara inte har nån ork att spela in nån video. Är lite väl trött efter jobbet.  Men jag har nu överlevt första jobbveckan efter semestern och det är ju så klart positivt.

Denna helg kommer jag att fokusera på Zoe Suggs Girl Online... och jag gillar den.
Hade hört en del dåligt, så är faktiskt positivt överraskad. :-)


Vad läser ni i helgen?

4 kommentarer:

  1. Jag har precis börjat läsa Hundar, hus och hjärtats längtan av Lucy Dillon :)

    SvaraRadera
  2. Varje gång jag är inne på din blogg samt ser dina videos vill jag bara springa och handla en massa Yankee ljus :) men det får vänta tills det blir mörkare tider har så svårt att tända ljus under sommaren :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...