fredag 28 augusti 2015

Friday Reads!

Canon EOS 700D


Hallå på er! Då var det fredag igen och dags för ett nytt Friday Reads-inlägg. Dock får ni klara er utan något videoinlägg idag eftersom jag är för trött och har lite för ont i halsen för att orka spela in och redigera någon video idag.

Finns dock inte jättemycket att rapportera ändå. Jag läser fortfarande Unravel me av Tahereh Mafi. Har hållit på med den i någon vecka nu och har inte ens lyckats ta mig halvvägs ännu. Så frustrerande! För jäklar vad jag älskar den... så himla bra och då är det ju så klart sjukt frustrerande att inte ORKA eller HINNA läsa någonting för att jag är så himla trött och seg efter jobbet varenda dag. Hoppas verkligen att jag ska få tid att läsa ut den snart.

Vad läser ni i helgen?

2 kommentarer:

  1. Ibland räcker inte orken och tiden till. Hoppas du får en bra helg.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...