lördag 22 augusti 2015

Min sista Book Haul aka babbelvideo.

Nej, jag är inte glad för att det är min sista Book Haul. (Jag vet att det ser ut som det.) För det tycker jag är tråkigt. Men jag ÄR ändå glad! Så JÄKLA glad rent utsagt.

Jag ber om ursäkt för att videon blev lång och babblig, men jag kunde inte hjälpa det. Jag ville berätta för er så att ni vet varför bloggen eventuellt kommer att bli lite bortglömd under hösten.

Hoppas ni gillar videon i alla fall, trots att det blev mest prat om annat... men lite böcker blev det ju i alla fall...





Hoppas att ni gillade videon. Lämna en kommentar om ni tyckte om den trots allt svammel.

15 kommentarer:

  1. Lycka till med nya lägenheten. Kan inte heller köpa böcker nu, men får väl önska i julklapp istället.

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt för er :) grattis och lycka till med den nya lägenheten :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till nya lägenheten!! :D sånt är så spännande! ^^

    SvaraRadera
  4. Grattis till lägenheten och lycka till med flytten! :)

    SvaraRadera
  5. Grattis till lägenheten! Flytta är ju en ganska tung process så man förstår ju att du inte kommer hinna lika mycket som vanligt med bloggen :) och ÅÅÅH VITNOS! Vad glad jag blev. Dom är ju för gulliga, jag kan ju inte låta bli att samla på gamla favoritböcker *bookhoarder*

    SvaraRadera
  6. Lycka till med flytten! :)

    Jag har taggat dig här: http://inutienbok.blogg.se/2015/august/tag-har-du-last-2.html
    Hoppas du vill göra den! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för taggen, men har redan gjort den.

      Radera
  7. Grattis till lägenheten!

    SvaraRadera
  8. Härligt med nya lägenheten! Grattis!!!!
    Och vilket härligt gäng böcker! Jag älskade både Cruel Beauty och Crimson Bound, och precis som du älskade jag böckerna om Vitnos när jag var liten. :)

    Lycka till med flytten och med att inte köpa böcker! ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Så roligt med lägenhetsköp, grattis till lägenheten! :D Jag håller mig också från att köpa böcker nu flera månader framåt (fast det blev en liten beställning i augusti).

    SvaraRadera
  10. Grattis till den nya lägenheten!

    SvaraRadera
  11. Stort grattis till den nya lägenheten! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...