måndag 10 augusti 2015

Sammanfattning BookTubeAThon.

Canon EOS 700D


Nu är BookTubeAThon slut för den här gången och därför tänkte jag sammanfatta min läsning.
Hur gick det då? Klarade jag de utmaningar jag valt ut?

Njaaaeee... inte riktigt va? Min läsning började bra, men sedan gick det utför. Jag hann läsa ut första boken på måndagen och påbörjade sedan nästa bok. Avlutade den på lördagmorgonen och hamnade därefter i en Book hang-over som gjorde att jag totalt tappade intresset för att läsa något mer. Såååå, utmaningarna jag klarade av är

___________________________________________________________________________

Här är de officiella utmaningarna. De gröna är de som jag valde att delta i. De överstrukna är de utmaningar jag klarat.

1// Read a book with blue on the cover
2// Read a book by an author who shares the same first letter of your last name
3// Read someone else's favourite book
4// Read the last book you acquired
5// Finish a book without letting go of it
6// Read a book you really want to read

7// Read seven books

Jag har alltså klarat av 3/5 utmaningar och det tycker jag är helt okej. Jag läste totalt ut två st. böcker (och hann påbörja en tredje) och det är jag nöjd med. Dock är jag inte nöjd med att ha hamnat i en lässvacka efter Girl Online. Jag trodde att jag skulle älska Since You've Been Gone men känner bara att ju mer jag läser i den ju djupare sjunker jag ner i en svacka. Jag VET att jag kommer att älska den när tiden är rätt, men tiden känns inte rätt för den just nu. Därför kommer jag att lägga ifrån mig Since You've Been Gone nu och spara den till nästa sommar istället. Då jag förhoppningsvis fått tillbaka suget efter contemporary.

Hur har det gått för er?

2 kommentarer:

  1. Läste sju böcker och klarade alla utmaningar. Helt galet såhär i efterhand, haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow, nu fick du mig att känna mig dålig.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...